Oceń swoją podróż autobusem

Oceń swoją podróż w czterech kategoriach!

Zachęcamy naszych użytkowników do wystawiania ocen przewoźnikom po odbytej podróży. Jak to działa? Każdy pasażer, który kupił bilet za pośrednictwem swojego zarejestrowanego konta użytkownika, ma możliwość po zakończonej podróży wystawić oceny przewoźnikowi w czterech kategoriach, która da łączną ocenę podróży.

Jest to świetny sposób, aby wymieniać oraz dzielić się z innymi użytkownikami opiniami na temat przewoźników, ich standardu, punktualności, komfortu podróży oraz obsługi pasażera. Dzięki Waszym opiniom inni pasażerowie mogą dowiedzieć się o komforcie podróży z danym przewoźnikiem przed decyzją o zakupie biletu.

Portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl posiada funkcję pozwalającą Pasażerom oceniać podróż odbytą z danym przewoźnikiem.

Funkcja dostępną jest dla użytkowników kupujących bilety za pomocą swojego zarejestrowanego konta. Po zakończeniu podróży Pasażerowie mogą wyrazić swoją ocenę przejazdu.

Ponadto wszyscy użytkownicy zapisani do programu lojalnościowego Partner PLUS otrzymają za każdą ocenę dodatkowe 100 punktów!

Chcemy tworzyć społeczność świadomych konsumentów, którzy wymieniają swoje uwagi oraz pomagają dokonać wyboru w bogatej ofercie oferowanej przez nasz portal. Dzięki systemowi ocen pomagamy tworzyć wśród naszych użytkowników społeczność podróżnych, którzy wymieniając się swoimi doświadczeniami i opiniami pomagają innym dokonać świadomego wyboru.


Główne zasady oceniania swojej podróży:

Funkcja dostępna jest dla użytkowników, którzy kupili bilet korzystając ze swojego konta,

Oceny można wystawić po zakończonej podróży,

W przypadku zwrotu biletów nie ma możliwości wystawienia oceny,

Oceny wystawia się w czterech kategoriach: standard pojazdu, obsługa pasażera, komfort podróży, punktualność,

Pasażer może dodatkowo zostawić komentarz, podzielić się swoimi dowolnymi spostrzeżeniami do maksymalnie 300 znaków.

Za wystawienie oceny dodajemy dodatkowe 100 punktów w ramach programu Partner PLUS!

Dla zamówień, które posiadają bilety wyjazdowe oraz powrotne ocena dokonywana jest dla każdej z tras osobno

Pasażerowie po zalogowaniu do swojego indywidualnego konta i przejściu do szczegółów zakupionego biletu mogą ocenić w 5-stopniowej skali takie aspekty podróży jak: Standard pojazdu, Obsługę pasażera, Komfort podróży oraz Punktualność. Oprócz tego możliwe jest także zostawienie dodatkowego, własnego komentarza. Średnia ocena przewoźnika widoczna jest dla wszystkich użytkowników przy wynikach wyszukiwania interesującego ich połączenia.

Gdzie sprawdzić łączną ocenę przewoźnika?

Średnia ocen widoczna jest w menu w zakładce Wirtualny Dworzec -> przewoźnicy online
gdzie znaleźć ocenę przewoźnika
Średnia ocena podróży jest również widoczna przy wynikach wyszukiwania przy każdym kursie w postaci gwiazdek (aby zobaczyć dokładną średnią wystarczy najechać myszką, a pojawi się dymek z oceną)

Jak wystawić ocenę swojej podróży? - Instrukcja:

Zaloguj się na własne konto, za pośrednictwem którego został kupiony bilet,
Wejdź w zamówienie klikając numer zamówienia.
Kliknij przycisk Oceń podróż. Jeżeli przycisk jest nieaktywny to oznacza, że autobus, na który został kupiony bilet nie zakończył podróży.
W zamówieniu znajduje się przycisk oceń podróż

Pojawi się okno z gwiazdkami. Zaznacz ilość gwiazdek przy każdej kategorii, opcjonalnie zostaw dodatkowy komentarz nie dłuższy niż 300 znaków
Oceń swoją podróż w czterech kategoriach

Po wystawieniu oceny pojawi się komunikat o dodaniu oceny oraz adresie pod, którym można odnaleźć wszystkie oceny oraz łączne oceny przewoźników.
Po wystawieniu oceny pojawi się komunikat

Pamiętaj, że jeżeli jesteś uczestnikiem programu PARTNER Plus otrzymasz za wystawioną ocenę dodatkowe 100 punktów lojalnościowych.