Zmiany na Dworcu Online

Szanowni Pasażerowie oraz użytkownicy Dworca Online - od 1 marca zmianie uległ Regulamin Sprzedaży Biletów na naszym portalu. Od dnia dzisiejszego nastąpią zmiany w zakresie sprzedaży biletów, zwrotów oraz faktur za bilety.

Bilety na Dworcu Online

Zmiany dotyczą:

  1. Wprowadzenie nowej funkcji - możliwość otrzymania Faktury VAT za kupione bilety.
  2. Wprowadzenie opłaty transakcyjnej, która wyniesie 1 zł brutto pobieranej od transakcji - niezależnie od ilości kupionych biletów czy wartości całego zamówienia.
  3. Zmiana wysokości opłaty manipulacyjnej pobieranej za zwrot biletu zakupionego na Dworcu Online. Opłata wyniesie 20% wartości brutto biletu.

1. Faktury VAT za otrzymane bilety:

Od dzisiaj na portalu Dworzec Online podczas zakupu (w kroku 4 dostarczenie) znajdziecie formularz pozwalający wpisać dane do faktury. Po dokonaniu płatności faktury będzie można pobrać wraz z biletami.

W pierwszym okresie możliwość wystawiania faktur będzie dotyczyła biletów przewoźnika PKS POLONUS. Z czasem będziemy dążyć, aby za wszystkie kupowane bilety klient mógł dostać fakturę VAT.

Będziemy informować w osobnych komunikatach o kolejnych przewoźnikach, którzy wyrażą zgodę aby Dworzec Online wystawiał w ich imieniu faktury za kupione u nas bilety

Jak to działa?

  1. Każdy kupując bilety (w pierwszym etapie na kursy PKS POLONUS) otrzyma fakturę za zakupione bilety.
  2. Faktura będzie wystawiana na imię i nazwisko podawane do płatności.
  3. Wypełniając cały formularz danych do faktury można otrzymać fakturę z pełnymi danymi.
  4. Faktura może być wystawiona na osobę prywatną lub też firmę.
  5. Po każdym zakupie będzie można jednorazowo zmienić dane na fakturze za pomocą specjalnego formularza (dotyczy się to zakupu anonimowego oraz zakupu dokonanego przez zarejestrowane konto użytkownika)

Od teraz kupując bilety na Dworcu Online każdy kto potrzebuje faktury będzie mógł ją z łatwością otrzymać.

2. Opłata transakcyjna:

Opłata transakcyjna wyniosi zawsze 1 zł brutto. Będzie ona dodawana do wartości całego zamówienia. Kupując bilety na Dworcu Online wszyscy klienci będą otrzymywać fakturę VAT za poniesioną opłatę.

Dlaczego wprowadzamy dodatkową opłatę?

Zawsze staramy się oddawać do dyspozycji naszych Pasażerów w pełni funkcjonalną platformę sprzedaży biletów autobusowych, z bogatą ofertą połączeń, niespotykanymi nigdzie indziej zaawansowanymi funkcjami wraz z szeregiem udogodnień dla pasażerów w zakresie zakupu biletów.

Udogodnienia w zakupie biletów autobusowych

Wdrożyliśmy już szereg udogodnień (bilety SMS, możliwość wysyłania biletu SMS po zakupie, wybór miejsc w autobusie, przebookowanie biletów, generowanie oraz edycja faktur VAT za bilety, szybki i prosty zakup bez potrzeby rejestracji czy podawania wielu danych osobowych itd), a przed nami kolejne, które chcemy zrealizować.

Naszym celem jest, aby Dworzec Online był miejscem, w którym nasi pasażerowie otrzymają kompleksową obsługę w zakresie planowania i realizacji podróży autobusowych przy pomocy nowych technologii oraz innych przydatnych rozwiązań. Wymaga to od nas dużych nakładów pracy i środków, aby cały czas ulepszać nasz serwis dla Was. Mamy nadzieję, że wszystkie te zmiany przyjmiecie ze zrozumieniem.

3. Opłata manipulacyjna za zwroty:

Za zwrot biletów zakupionych przez Dworzec Online będzie pobierana opłata manipulacyjna w wysokości 20% wartości brutto biletu. Zwrot nadal będzie możliwy na 10 minut przed odjazdem autobusu z przystanku początkowego.

Zmiana podyktowana jest ujednoliceniem zasad zwrotów biletów we wszystkich własnych kanałach sprzedaży korzystających z systemu Dworzec Online