Zmieniamy się dla Was

Nowa odsłona strony Dworzec Online

W dn. 6 października 2020 r. strona internetowa innowacyjnego systemu sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl uzyskała nowy wygląd i dodatkowe funkcjonalności. Oprócz nowoczesnej szaty graficznej oferuje bardziej przejrzystą, intuicyjną i przyjazną dla użytkowników strukturę, która zapewni łatwiejszą orientację oraz szybszy proces zakupu biletów autobusowych.

Dzięki wprowadzonym zmianom korzystanie z portalu DworzecOnline.pl stanie się przyjemniejsze i łatwiejsze.

Jakie zmiany zaszły na Dworcu Online?

1. Nowa architektura informacji na portalu – uprościliśmy i uporządkowaliśmy potrzebne informacje w nowym menu głównym. Zmniejszyliśmy liczbę zakładek oraz uporządkowaliśmy potrzebne dla Was informacje w dużo wygodniejszy i bardziej przejrzysty sposób.

2. Zaprojektowaliśmy nowy wygląd wyników wyszukiwania – nowa i przejrzysta forma prezentacji dostępnych połączeń ułatwi i przyspieszy znalezienie najdogodniejszego połączenia.

3. Nowa wersja mobilna – zaprojektowaliśmy zupełnie nową wersję mobilną zgodnie z najnowszymi standardami, dzięki czemu zakup biletu z telefonu stanie się prostszy
i bardziej intuicyjny.



4. Możliwość logowania w trakcie procesu zakupu – dla Waszej wygody dodaliśmy w 3 kroku możliwość zalogowania na własne konto, a także czytelną informację czy zakup odbywa się jako klient zalogowany czy niezalogowany.

5. Informacja o wybranym miejscu siedzącym widoczna w koszyku – aby móc jeszcze lepiej kontrolować swoje zamówienie dodaliśmy informację o wybranym numerze miejsca siedzącego.



6. Ujednoliciliśmy i unowocześniliśmy szatę graficzną - od teraz cała strona będzie w jednolitej i spójnej kolorystyce dla jeszcze większego komfortu użytkowania.



7. Informacja o adresie e-mail oraz nr telefonu, na które zostaną wysłane bilety – dodaliśmy na stronie z potwierdzeniem statusu płatności dodatkowe informacje o adresie e-mail oraz numerze telefonu, na jaki zostaną wysłane bilety. W tym miejscu zawsze można sprawdzić czy na pewno zostały dobrze wpisane wszystkie dane. Jeżeli zobaczysz, że nastąpiła pomyłka - skontaktuj się z nami.


Mamy nadzieję, że nowa strona spotka się z pozytywnym odbiorem i spełni Państwa oczekiwania. Jednocześnie będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi i sugestie dotyczące użytkowania.

mailowo - marketing@dworzeconline.pl
za pośrednictwem Facebooka facebook.com/dworzeconline