Dworzec Online wprowadził w swoim systemie możliwość przebookowania biletów zamiast ich uprzedniego zwracania.
Pierwszym przewoźnikiem, który udostępnił opcję zmiany daty wyjazdu (przebookowania) jest PKS POLONUS.
Przebookowanie biletów jest bezpłatne - nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami:
1. Możliwość przebookowania biletu na godzinę przed odjazdem autobusu z przystanku początkowego.
2. Możliwość przebookowania dostępna jeden raz w ramach kursów przewoźnika PKS POLONUS.
3. Zmiana daty wyjazdu możliwa jest w ramach tej samej trasy przejazdu (relacji).
1. Zaloguj się na własne konto, z którego został zakupiony bilet.
2. Odnajdź zamówienie z biletem, który chcesz przebookować
3. Kliknij przycisk "zmień datę" aby przebookować pojedynczy bilet lub przycisk zmień "datę wyjazdu całego zamówienia" aby zmienić datę wyjazdu dla wszystkich biletów.
4. Wybierz nową datę wyjazdu, na którą chcesz przebookować bilet i kliknij przycisk "sprawdź kursy"
5. Pokażą się dostępne kursy, na które możesz w danym dniu przebookować bilet. Wybierz kurs, na który chcesz zmienić datę wyjazdu.
6. Pojawi się końcowe podsumowanie z informacjami na temat obecnego biletu oraz wybranej nowej daty przejazdu.
Jeżeli zmiana daty dotyczy przejazdu, z przystanku początkowego - pojawi się również opcja ręcznego wyboru numeru miejsca z dostępnej po kliknięciu makiety
7. Po poprawnej operacji przebookowania u góry strony pojawi się informacja potwierdzająca dokonanie prawidłowej operacji zmiany daty wyjazdu.
8. Przebookowany bilet pojawi się na liście zamówień, w nowym zamówieniu z dopiskiem "przebookowane".