Zwroty biletów

Krok 1


Zaloguj się na konto użytkownika, z którego został dokonany zakup biletu.

W zakładce "Moje konto" kliknij w numer zamówienia, w którym znajduje się bilet, który chcesz zwrócić.

Wejdź w Moje konto kliknij w numer zamówienia

Krok 2


Wybierz bilet w zamówieniu, który chcesz zwrócić i wykonaj akcję "Zwrot z opłatą".

wykonaj akcję Zwrot z opłatą

Krok 3


Potwierdź wykonanie zwrotu z potrąceniem opłaty manipulacyjnej w wysokości 10%.

Potwierdzenie wykonania zwrotu

Krok 4


Pojawi się informacja, że bilet został zwrócony. Od tej chwili bilet został anulowany.

Pieniądze wrócą automatycznie na konto w ciągu 2-3 dni roboczych.

Bilet zostaje zwrócony

Uwaga:


Zwroty biletów możliwe są na 10 minut przed odjazdem autobusu z przystanku początkowego danego kursu. W momencie kiedy autobus danego kursu jest już w trasie niemożliwe są zwroty biletów.

Krok 1


Jeżeli bilet został kupiony bez zakładania konta / logowania się - przejdź do podstrony
zwrotu biletów

Zwrot biletu bez posiadania konta użytkownika

Krok 2


Przepisz z otrzymanego na e-mail biletu PDF: numer biletu, numer kursu, a także wpisz adres e-mail, który był podawany w zamówieniu i kliknij wyślij.

podanie numeru biletu, numeru kursu, a także adresu e-mail

Krok 3


Poprawne wypełnienie formularza pokaże informacje o wysłaniu e-maila z linkiem potwierdzajacym żądanie zwrotu biletu.
Mail wysyłany jest na adres podany podczas zakupu biletu.

poprawne wypełnienie formularza zwrotu

Krok 4


Kliknij w link otrzymany w mailu oraz potwierdź żądanie zwrotu zakupionego biletu.

poprawny zwrot biletu

Krok 5


Poprawne wykonanie procedury zwrotu zostanie potwierdzone informacją na ekranie. Dodatkowo, informacja o dokonanym zwrocie przyjdzie w e-mailu.

Pieniądze wrócą automatycznie na konto w ciągu 2-3 dni roboczych.

poprawna procedura zwrotu

Uwaga:


Zwroty biletów możliwe są na 10 minut przed odjazdem autobusu z przystanku początkowego danego kursu. W momencie kiedy autobus danego kursu jest już w trasie niemożliwe są zwroty biletów.